Скочи на садржај

У сусрет Дану школе: Побратимљене школе реализују квиз о Вуку Караџићу

Наше побратимљене школе из Требиња и Лознице већ су имале част да реализују неке заједничке активности и часове, а овога пута смо желели да покажемо да се заједничке активности могу реализовати изузетно лепо и на даљину, разменом материјала и учешћем у заједничким квизовима. То смо и конципирали и у самом Глобалном плану рада побратимљених школа https://anyflip.com/izlhx/kpew/ , који је заправо предлог реализације што већег броја заједничких активности кроз богат наставни процес где значајно место због удаљености наших школа заузима и настава на даљину, као и хибридна настава.

Ове године Дан школе обележавамо сви заједно у Лозници, а у сусрет Дану школе договорили смо се да реализујемо квиз такмичење о Вуку и то за млађе разреде и за старије разреде кроз наставу на даљину:

Квиз о Вуку за млађе разреде  https://wordwall.net/sr/resource/24025520

Квиз о Вуку за старије разеде  https://wordwall.net/sr/resource/24024947

Наиме, план је да се ови квизови реализују као вид проширивања знања о животу и делу Вука Караџића и да кроз једну здраву компетитивну атмосферу пратимо постигнуће ученика и да их мотивишемо да што више науче на занимљив начин кроз квизове, енигматику, осмосмерке, анаграме, спајалице и слично.

Дана 7.11.2024. реализован је квиз о Вуку за млађе разреде у ЈУ ОШ ,,Вук Караџић“ из Требиња. Реализатори су педагог/водитељица продуженог боравка Маја Ивановић и ученици одељења IV3 заједно са својом учитељицом  Драганом Милошевић и ученици IV4 заједно са својом учитељицом Душицом Шарабом. Квиз осмислила наставница енглеског језика и педагошка саветница ОШ ,,Вук Караџић“ из Лознице Сања Симић де Граф.

Млађи основци су најпре кроз осмосмерку тражили кључне речи везане за Вуков живот и дело, да би касније из шаблона осмосмерки прелазили на анаграме, спајалице и слично. На овај начин смо, са једне стране постигли да ученици без муке науче што више, да знају ко је Вук Караџић, чиме се бавио, зашто је значајан за наш језик, док смо са друге стране указали ученицима како се кроз сарадничке активности и осмишљавање квизова и енигматике могу сложени наставни садржају постати занимљиви и лако ссе научити и подстакли их на вршњачко учење и употребу једноставних веб-алата у самопроцени знања. Ово је само једна од активности размене искустава и материјала наших школа како би наши ученици кроз задовољство у настави усвајали што више знања.

Сања Симић де Граф, проф. енглеског језика и педагошка саветница