Продужени боравак омогућава:
- БЕЗБЕДАН боравак деце у школи пре или после редовне наставе
- ОСАМОСТАЉИВАЊЕ ученика при изради домаћих задатака, вежбању и утврђивању знања која су усвојила на редовној настави
- Да учитељ у продуженом боравку пружа СТРУЧНУ ПОМОЋ У УЧЕЊУ диференцираним облицима рада и има посебан приступ ученику у зависности од његових потреба и могућности
- Да ученици стичу РАДНЕ НАВИКЕ, развијају КРЕАТИВНЕ СПОСОБНОСТИ кроз ликовне, музичке, драмске и спортске активности
- Да кроз игру и разоноду савладају читав низ ВЕШТИНА
- СВАКОДНЕВНУ САРАДЊУ са разредним учитељима које свакодневно указују на посебности које треба надограђивати или слабости детета које треба превазићи како у учењу наставних садржаја тако и у развоју талената и у односу са другарима!
Распоред активности у продуженом боравку
Прва смена
6:30 – 8:30 – Прихватање ученика и слободно време
8:30-10:00 – Самостални рад ученика (израда домаћих задатака, утврђивање и вежбање наставних садржаја)
10:00-11:00 – Слободне активности (ликовне, музичке, драмске радионице)
11:00-11:45 – Слободно време ( игре на чистом ваздуху)
11:45-12:30 – Ручак
12:30-13:00 – Слободно време и припрема за наставу
Друга смена
11:30-12:30 – Прихватање ученика и слободно време (игре на чистом ваздуху)
12:30-13:00 – Ручак
13:00-15:00 – Самостални рад ученика (израда домаћих задатака, утврђивање и вежбање наставних садржаја)
15:00-16:00 – Слободне активности (ликовне, музичке, драмске радионице)
16:00-17:00 – Слободно време (игре у школском дворишту, друштвене игре, читање дечје штампе, гледање цртаних филмова, израда паноа….)