Пројектна тема за крај другог разреда: То смо ми
У оквиру Пројектне наставе ученици другог разреда наше школе били су организовани и вредни и путем наставе на даљину.
Због ванредног стања нису могли да иду на игралишта и у паркиће, што је углавном омиљена активност свим малишанима. Нажалост вирус је захватио цео свет, па је наша земља у неопходној изолацији. Школе и вртићи не раде широм земље, остају код куће и не излазе из ње. Деца су извештавала да им највише недостају социјалне активности (друштво, дружење, игре, изласци…). У значајном проценту су изјавили да им недостаје школа, али, судећи по неким одговорима, недостаје им пре свега социјални аспект, а не едукативни.
„Окружени смо презадовољним родитељима, који су нас подржавали у току online наставе. Деци време код куће уз овакав начин учења пролази брже, забавно им је, и са радошћу су ишчекивали, шта ћемо им то ново припремити. Креативна игра је значајан део дечијег развоја. Креативна и маштовита игра помаже моторичком, интелектуалном, емоционалном и социјалном развоју детета.“, кажу учитељице другог разреда Мирјана Ћосић и Гордана Симић.
Ево како су се наши другаци током наставе на даљину у своје слободно време креативно забављали и едуковали.
Радили гимнастичке и кондиционе вежбе, садили и брали цвеће, бринули се о кућним љубимцима, кували са бакама, славили рођендане, сликали, цртали, певали, возили моторе, шетали, уживали у природи, учили…!!!!
Креатори пројекта: Гордана Симић 2/1 и Мирјана Ћосић 2/2
Одељење 2/1:
Погледајте видео:
Одељење 2/2:
Погледајте видео: