Наставници српског језика, историје, географије, заједно са ученицима 7/3 остварили су ефикасно међупредметно повезивање. Овај час је показао да ученик може да има активнију улогу на часу, а да наставник не мора доминирати учионицом.
Час је био посвећен Ани Франк. Ученици су уз помоћ наставника испољили истраживачки дух у истовременом проучавању различитих предмета везано за исту тему и њиховом вертикалном и хоризонталном повезивању.
Презентација је урађена у Пауерпоинту, а излагање је организовано у шест група.
Уводни део часа је био посвећен историји: узроцима другог светског рата, догађајима који су претходили геноциду над Јеврејима и коначном договору о судбини Јевреја на језеру Ван.
Издвојени су и објашњени појмови као антисемитизам, холокауст, Кристална ноћ…
Присутни су упознати са књижевно-научним врстама и њиховим карактеристикама, са посебним освртом на дневник као књижевно-научну врсту.
Главни део часа је посвећен роману ,, Дневник Ане Франк“.
Излагање ученика је обогаћено сликама девојчице Ане, као и њеног тајног скровишта у Амстердаму. Кроз њихову презентацију могли смо боље упознати Ану, њене мисли и осећања записана на страницама дневника.
У завршни део часа укључена је и географија. Једна група ученика је на карти Европе приказала најозлоглашеније логоре на подручју бивше Југославије, Пољске и Немачке.
Ово је пример интегративне наставе где су међусобно повезани наставни садржаји из поменутих наставних предмета.
Час је допринео преношењу функционалних знања и показао спремност за тимски рад. Поред поменутих наставника часу су присуствовали педагог школе Јелица Павловић, као и наставник енглеског језика Петар Косовац.



