Скочи на садржај

Пројекат „Животиње“

У оквиру пројекта, ученици 7-4 су сређивали анкете о кућним љубимцима у програму Excel, а затим су урадили квиз о животињама.  Анкете можете преузети ОВДЕ. 


Час интегративне наставе – математика и енглески језик. Ученици 7-2 и 7-3 разреда су радили задатке из математике са животињама на енглеском језику, а додатно су имали и питања из вокабулара и граматике везано за животиње. 


Ученице 7-2 разреда, на часу енглеског језика направиле су књижицу са укрштеницама са животињама: 


Ученици 1-1 су извели за своје родитеље  колаж песмица и скечева под називом „У царству животиња“. Ова презентација, коју су извели маскирани у разне животиње, заокружује тему кроз коју су интегрисани српски језик,  свет око нас, ликовна и музичка култура.


 


Школски часови о заштити животиња, реализатори Друштво за заштиту животиња „Feniks“, наставница енглеског Сања Симић де Граф и наставница математике Јелена Трипковић:

http://feniks.org.rs/aktuelnosti/393-skolski-cas-o-zastiti-zivotinja


Ученици 5. и 6. разреда наше школе ИО Зајача на часовима физичког и здравственог васпитања су учествовали у интердисциплинарном пројекту „Животиње“.

Пројекат је реализован тако што су ученици у уводном делу часа имали задатак неке елементарне игре у којима се имитирају покрети, кретања неких животиња.

Неке од игара: „Животињска штафета“, „Крокодил“, „Медвед“, „Вук и Јарићи“ и остале. 


Угледни час, у корелацији са интердисциплинарним пројектом наше школе, под називом „Животиње“, одржан је у петак, 19.4. 2018. у ИО Зајача, за ученике млађих разреда, а посебно и за ученике 4. разреда, који се упознају са радом на предмету Техника и технологија. Назив угледно часа је „Танграм креативна игра – преобликовање облика“. У изради цртежа квадрата и елемената танграма на папиру, на угледном часу су улогу асистената имали и ученици 5. разреда ИО Зајача. Ученицима млађих разреда, у току угледног часа и изради облика животиња, помагале су њихове учитељице Миланка Васиљевић и Светлана Ђурић. Угледни час је одржао наставник предмета Техника и технологија, Мирослав Секулић.

Угледном часу су претходиле активности на часовима Техника и технологија, одржане са ученицима 5. и 7. разреда ИО Зајача у оквиру наведеног пројекта. Наиме, ученици 5. разреда су на часу са практичним радом, израђивали елементе танграма, бојели их и уређивали различитим техникама, а затим правили облике животиња.

tangrami

Ученици 7. разреда ИО Зајача су у рачунарском програму GoogleSketchUp, цртали елементе танграма, правили облике животиња и израђивали њихове анимације, које су кориштене касније у презентацији за ученике нижих разреда. Урађене елементе танграма, које су направили ученици млађих разреда, они су користи да направе слова назива пројекта на енглеском језику и заједно са наставником предмета Техника и технологија, уредили пано, који је пропратио овај део пројекта „Животиње“.

Погледајте слике свих активности, везаних за пројекат „Животиње“ и угледни час остварен у оквиру предмета Техника и технологија: 


Дана 21.03.2019. у оквиру нашег заједничког пројекта интегрисане наставе, друштво за заштиту животиња „Феникс“ из Београда одржало је предавање ученицима виших разреда на тему угрожених животињских врста и њихове заштите.

Свој допринос дали су и ученици првог разреда маскирајући се у животиње. Све то је пропратила екипа РТС-а.

У реализацији овог заједничког пројекта интегрисане наставе учествују ученици свих разреда и наставници Сања Симић де Грааф, Јелена Трипковић, Бранко Поповић, Миланка Васиљевић, Светлана Ђурић, Мирослав Секулић, Раденко Томић, Гордана Симић, Мирјана Ћосић, Слађана Живановић. 

Видео прилог из емисије „Ово је Србија“, на РТС-у, погледајте од 27. минута:


Ученици млађих разреда ИО Зајача говоре нам о занимљивостима везаним за животиње:


Ученици четвртог разреда ИО Зајача израђују занимљив пано – Граматика и вокабулар енглеског језика са животињама: 


Час енглеског језика – прваци у улози животиња на часу енглеског језика: 


Ученици млађих разреда ИО Зајача на ликовном израђују животиње од ролни тоалет папира, а затим изводе драмски текст на српском и на енглеском језику:


Прилог наставнице Сање Симић де Граф из Делфинаријума у Холандији који је припремила првацима:


Ученици првог разреда на часу енглеског језика у кабинету за математику – корелација енглески језик и математика. Претходно су ученици седмог разреда израдили у школској радионици животиње од геометријских облика и поставили их на зид који смо назвали“Чаробна математичка шума“.


Наставница енглеског језика Сања Симић де Граф и наставница математике Јелена Трипковић са ученицима седмог разреда у школској радионици у чијем раду је несебично помагао и дао свој допринос помоћни радник Славко Тешмановић:0-02-05-28cdb82b2921a616fae7e1a74a04a76f57656d669d5e11138ba2bcd1f5bc1706_6f0878a8


Ученици млађих разреда ИО Зајача су израдили животиње од лишћа:0-02-05-6f713e0ff0a6be2bce6491d13fc19af38d221913b9b05a161fb5c64800df8d3a_9aaec8a6.jpg


Интерактивна презентација о животињама – корелација: веронаука, српски језик, енглески језик, математика и свет око нас, коју је направила наставница Сања Симић де Граф. Ученици седмог разреда били су гости водитељи ученицима првог разреда:


Граматика енглеског у ИО Зајача, користећи се називима животиња:


Управни говор и врсте речи у српском језику, везано за животиње:


Математика у нижим разредима, коришћењем назива и цртежа животиња:


Ликовна култура у нижим разредима ИО Зајача, кроз израду модела животиња и формирање укрштених речи:


Ученици 7-2 и 7-4 на часу енглеског језика – идиоми и животиње:


Прилог ученика Марка Милутиновића о дресури пса: 

Прилог ученика Марка Поповића о томе како се сири млеко: