Ученици шестог и седмог разреда у оквиру енглеског језика и кроз ваннаставну активност имали су могућност да ураде пројектне задатке везане за здраву храну кроз групни рад. Пројектни задатак који је предложила наставника састоји се од од приказа вокабулара кроз енигматику везано за храну, затим осмишљавање текстуалних задатака из математике са основним рачунским операцијама као вид подршке ученицима нижих разреда да кроз вршњачко учење овладају вокабуларом везаном за здраву храну и да утврде основне рачунске операције из математике, употребу времена, модалних глагола, кондиционалних реченица, затим императив кроз рецепте и израду гастрономског атласа са разним државама и специјалитетима. Ученицима је дата и могућност сопственог избора да на основу својих интересовања сами осмисле пројектне задатке, па су неки урадили и тај пројектни задатак.Наставница охваљује ученике јер се велики број одазвао и одлично су одрадили своје задатке.
Сања Симић де Граф, професорка енглеског језика и педагошка саветница