Светски дан заштите животиња обележен је на часовима енглеског језика у четвртом, шестом и седмом разредуповезујући градиво енглеског језика кроз корелацију са другим предметима.
Ученици четвртог разреда описивали су омиљену животињу користећи се глаголима TO BE и HAVE. Затим смо утврђивали глагол CAN кроз осмишљавање реченица о животињама.
Ученици шестог разреда утврђивали су садашња времена и поређење придева кроз израду паноа, а дата им је могућост да кроз сопствени избор материјала и техника осмисле начин на који ће презентовати ову тему. Углавном су се договорили да раде у пару или групи, осмишљавали вокабулар, енигматику.
У оквиру пројекта ,,Дани јапанске културе” ученици су презентовали животиње тројезично-на јапанском, енглеском и српском језику.
Ученици седмог разреда утврђивали су садашња и прошла времена, идиоме везане за животиње а истраживали су преко Интернета и шале и изразе везане за животиње. Такође им је дата могућност избора материја и техника. Једна група ученика је осмислила математичке текстуалне задатке на тему животиња на енглеском језику у складу са градивом енглеског језика и математике.
Ученици су, заиста, били инвентивни.
Наставница енглеског језика и педагошка саветница Сања Симић де Граф дала им је и материјал у виду интерактивне презентације коју можете погледати овде.
Оно што је занимљиво у овој презентацији је да она у првом делу садржи вокабулар о животињама са анимираним животињама за ученике нижих разреда, вежбе повезивања животиња са њиховим фотографијама, затим геометријске облике на енглеском језику од којих се праве геометријске фигуре животиња тако да нижи разреди могу идентификовати облике а виши израчунати обим и површину геометријских облика и површину геометријских фигура. Ученици су имали прилику да се подсете популарних цртаних филмова на тему животиња и да све то уклопе и са храном коју те животиње воле у тим цртаним филмовима, затим игра ,,корак по корак,,-погађање животиња. Потом је наставница урадила и анимирану сцену у виду стрип са текстом из Светог писма из Рајског врта а на крају се налази и асоцијација.
Наставница је осмислила и укрштеница на тему животиња коју можете погледати овде.
Као и квиз на тему животиња који можете погледати овде.